Monday, May 23, 2005

Fadam Fanatic Gath

Love Is In The Air! - That's the tagline untuk gathering members Fadam FC nie...

Tarikh : 21 Mei 2005 (Sabtu)
Masa : 2 petang
Venue : Kelab Darul Ehsan (KDE)

Image hosted by Photobucket.com

Pheww......

Aku bukanlaa member rasmi Fanclub nie, tapi oleh kerana kekamcengan Pure FFC dengan Fadam FC, susah senang kami bersama, aku terima pinangan Presiden Fadam untuk menjadik MC dengan hati yang terbuka....kuang kuang kuang...

Image hosted by Photobucket.com

First time aku menjadi MC untuk majlis yg berkaitan ngan fanclub2 nih. Zaman2 dulu pernah laa jadik MC perhimpunan skola or mesyuarat agong tahunan kelab2 n persatuan. Heheh. Dan selepas melakukannya, aku rase lebih relax lagi sebab lebih santai dan suke ati aku je nak gelak! Wakakaka...memang besh. Senori kepada 'Orang Raub' yang aku kenakan....kehkehkeh...

Dengan bertemakan kaler Purple - Putih, memang nampak comel segala-galanya. Dan kaler purple tue sendiri sebenarnya gabungan kaler favourite artis mereka : Farah (Biru) dan Adam (Merah) Bagi yang agak lembab tue, cube korang campurkan kaler merah dan biru, nanti jadik laa kaler purple...adehlaa...

Image hosted by Photobucket.com

Makan time! Aku tak makan berat sangat sebab terikat dengan tugas aku sebagai MC. Heheh. Aku juz makan sandwich, drumet ayam yg kecik2 tuh ngan puding. (Nape citer pasal makan huh???)

Image hosted by Photobucket.com

Hari tuh aku rase macam aku dah terover-shadow budak2 Fadam dah...wakakaka. Aku laa MC, aku jugak yang layan karaoke. Yang paling besh lagu nie laa, Kenanganku, versi Kaer, sebab aku kenal lagu nie pon daripada Mamet tuh. Aku nyanyi ngan si Hakeem nih...Kalau korang perasan, si Hakeem nie laa yang rapping lagu Antara Dua ngan Farah mase kat Muzik@Ria dulu tuh. Best laa sebab ramai2 naik pentas berpopyehyeh!!!

Image hosted by Photobucket.com

Nie antara part paling best! Auntie Farizah a.k.a Mama Breep2 (Mak Farah laa) join skali karaoke lagu Cek Mek Molek. Tapi tak laa gelek kan. Jage imej. Wahahahah!!! Tapi yang lain2 layan gelek beb. Yang kecik, yang lebar sume ader. Wakakak.

Image hosted by Photobucket.com

Second last song for the day...Hanya Memuji, featuring couple terhangat FFC : Kak Yut and Bro Panjang. Yang lain2 nyanyi jugak laa. Stage time nih hampir2 roboh sebab aku tarik semua tetamu yang datang naik pentas. Mau tak roboh, banyak jugak yang XL. Heheheh...jangan marah...

Image hosted by Photobucket.com

Papehal pon gathering nih memang best giloz coz semua orang enjoy hari tuh. Nasib baik majlis nie diatur dengan penuh teliti, especially dari segi mase sebab majlis berakhir sebelum start Konsert Prelude Akademi Fantasia 3. Kalo tak mau tak datang aku, sebab AF3 is my priority. Hahahah.

Kalau nak join salah satu fanclub yang dipaparkan sila klik di bawah :

Farah Fan Club
Fadam Fan Club

2 comments:

berriesgone said...

oooo...ko kene kan aku time ni cikros...takpe..takpe..tapi happening siot gath ni..ko la yg memeriahkan gath ni..pepepun ko memang ada bakat la jadi emcee..hehehe

Anonymous said...

Enjoyed a lot! video editing schools