Wednesday, May 11, 2005

Journey : Permulaan Perjalanan Seorang Freshie Blogger

Bismillahirrahmanirrahim...

Blog ini sebenarnya dah bermula lama dah...dari satu website ke website yg lain, tiada satu pun yang betul2 istiqamah! Memang hampeh betol aku nie, kata hati aku. Otak aku pulak cakap

"...website2 tue semua adalah jalan menuju ke blog ini. Macam apa yang dilalui oleh Thomas Edison dan beribu-ribu saintis yang lain. Setiap eksperimen yang tak menjadi bukannya gagal, tapi menjadi satu anak tangga kepada www.rosmanpositivo.blogspot.com..."

Hati aku berkata

"...poyonya otak nie...".

Aku pulak ketawa sorang2. Memang kadang2 Hati tak boleh diharap sangat. Dan bukan setiap keadaan memerlukan Otak untuk membuat keputusan yang betul.

That's my point untuk memulakan hidup baru aku bersama blog nie.

Otak Plus Hati Equals Ikhlas Berakal!


Get prepared for rosmanpositivo...

No comments: