Saturday, September 29, 2007

A Wake Up Call. Just To Wake Him Up.

Ring ring ring ring (berapa kali nak taip?)

~
"Hello. Ha..."

"Okeh, okeh. Bukan, mane ade. Aku tak cakap akan tutup blog nie. Mane ade. Takde. Jgn mandai2. Sedap mulut...eh, tangan aje menaip. Sia2 je hidup di muka bumi Allah ni kang. Nasib baik Ramadhan nie kesabaran tinggi sket."

"Ya, aku blom tutup lagi blog nie. Tak paham2 lagi ke. Ha? Apa dia? Hmm...yela. Memang la. Ingat aku 24/7 kat depan pc+internet ke macam ko? Tak tau keja blambak, campur aktiviti luar (halal la) lagi, macam2 hal la. Kat umah sewa tue pon bukan ade streamyx pon. Nie pon kat cc tau. Cuba la paham perasaan insan marhaen nie sket. Aku nie dari golongan orang2 kebanyakan."

"Hello. Ha. Hm, yang tue tak tau la. Nie pon tengah rushing nie. Dari smalam tak tido lagi. Curi mase jap, berkulat dah aku tengok blog nih. Sian plak kan. Tengok la nanti macam mane. Ape? Content? Yela memang la banyak benda leh blogkan. Masa. Masa. Paham tak."

"Ape? Ha okeh okeh. Pegi la dulu. Lain kali datang la lagi. Check2 la kalo ade update. KALO ADA la. Hehe. Apa? Hmm...Krismas taun dpan kot. Haha. Ala, tue pon nak merajuk. Susah ar camni. Ha ha, okeh. Ha yelah. Yaa...aku paham. Baik mak enchek. Ok, see you. Chow!"
~

No comments: