Tuesday, February 09, 2010

Kris Allen di Kuala Lumpur, I Wasn't There. Great.

Hiak hiak dusy dusy.


Itu bunyi keganasan domestik yang sangat minimum.



Everybody knows Kris Allen akan mencemar duli Idolnya di sini. At least kau orang yang entertainment-savvy lah. Makcik Senah mungkin taktau. Beliau lebih utamakan perniagaan nasik lemak beliau dan persekolahan anak2nya saja (yang mana mungkin juga anak beliau sendiri tak utamakan).

Aku juga tau. Tapi sadly aku got lost dengan dates semua nih. Tau sajalah, sapa yang betul2 ingat date seperti budak sekolah. Budak sekolah memang cekap bab tarikh. Sah2 setiap hari nak buat kerja sekolah mesti kena tulis tarikh kat bahagian atas tu. Kalau taktau aku tampar je keduk dia. Keduk tu kalo kau taktau, tengkuk. Lebih tepat dan bernas lagi kalau tengkuk yang berlemak. Macam tengkuk kau. Takyah naikkan kolar aku dah nampak.

Dan kerana itu juga aku rasa ramai daripada yang hadir ialah budak sekolah. Confirm kerat jari juga ramai yang ponteng sekolah. Budak universiti/college jangan cerita lah. Budak UIA PJ dan UM yang dekat dengan Mid tu aku rasa sebelum Subuh dah get ready.



Aku sedang menjeleskan diri kepada Juan dan
Joe. Joe dah update his blog on this matter. Dia memang productive. Juan lagi kelas. Profile picture di Facebook uols! Secara automatik page beliau berbau international. Ya, saya jealous. Damn.

Ini kalau Adam Lambert yang datang, rasenye Fana lebih kancing gigi. Beliau fanatic.

Dah lah. Tido mimpikan Adriana Lima ke apa lagi bagus. Dia ada nak datang Malaysia tak?


http://rosmanpositivo.blogspot.com/

2 comments:

shandye. said...

aku pun tak dapat pg.

*sobs*

tak dapat nk bg present baju kait yg aku dh ready... (ayat propa)

Joseph said...

ok la tu.. dari aku langsung x bleh berharap pun nak pg..